Fangirl

16068905

So guys I’m back. După o pauză lungă m-am gândit să revin cu o mini-recenzie deoarece în ultimii ani mi-am cam intensificat orele de lectură și lista de cărți citite devine pe zi ce trece din ce in ce mai lungă. Să nu mai zic că lista cărțile pe care aș dori sa le citesc devine și mai lungă în același timp datorită minunatei comunități de pe Goodreads și booktube-ul.

Dar e de ajuns cu semi-trâncăneala mea. Cartea despre care vreau să vă împărtășesc impresiile mele este Fangirl scrisă de Rainbow Rowell. Este aceeași autoare care a scris și Eleanor&Park pe care încă nu am citit-o și încă nu știu dacă aș vrea să o citesc cu toate că am auzit lucruri bune despre ea. Însă revenim la cartea de față. Am citit numai de bine de ea și prietena mea mi-a spus că o să o iubesc. Nu a mințit. Îmi place destul de mult cu toate că sunt de părere că trebuie să mai rumeg puțin la ea.

Cartea descrie povestea lui Cath and Wren, două gemene ce părăsesc casa părintească pentru nebuloasă necunoscută și plină de tentații numită campus al facultății la care urmează să studieze. De asemenea povestea se întrepătrunde cu o altă carte cunoscută în lumea lor, amândouă fiind fane de mici ale acestei povestiri. În perioada în care stau în cămin fetele se redescoperă pe sine, legătura dintre ele și familia lor. Ele învață totodată să iubească și să își facă prieteni.

E o carte minunată ce prezintă tranziția dintre adolescența și maturitate. Autoarea a surprins pericolele, dar și frumusețile vieții din campus și cum vârsta precară de 18 ani poate fi dificilă pentru oricine. E o călătorie în care acestea lăsă în urmă orice fărâmă a copilăriei lor și naivitatea se transformă în rațiune. De asemenea povestirea de care fetele sunt înebunite mi se pare surprinzător de asemănătoare în unele privințe cu seria Harry Potter.

Este o carte însă de care o să te îndrăgostește. Este o carte în care o să te identifici tu ca persoană ce a trecut sau treci prin toată nebunia asta superbă numită adolescență și cât de greu este să te desprinzi de ea. Și dacă nu reușesti să faci asta, atunci o să fi înebunit după legăturile amoroase ce se vor dezolva în carte. Eu sincer m-a îndrăgostit de băieții de acolo și mi-aș dori și eu un frumușel din acela. Haha!

Am stat și m-am gândit la sfârșit dacă să îi ofer cinci steluțe pe Goodreads sau patru. I-am dat totuși cinci cu toate că în mintea mea e de patru virgulă cinci. Poate pentru că încă simt că mai am ceva de elucidat în legătură cu cartea asta sau poate chiar o să rămână la nota inițială. Sfatul meu rămâne: citiți-o! Chiar merită. E o lectură ușoară și amuzantă. Poate fi relaxantă și vă poate lua gândul de la nebuniile zilnice.

 

sursă foto: google.ro

Despre ralucamihaila

Studenta la Jurnalism. Dependenta de cafea si ceai. Zambetele si ciocolata sunt drogul meu. Ador sa citesc, sa ascult muzica si ma uit la multe seriale.
Acest articol a fost publicat în Cărţi și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu