The perks of being a wallflower

Image

 

 

 Vorbeam acum ceva timp cu o prietenă și îi spuneam că mă cam plictisesc și am întrebat-o dacă îmi poate recomanda o carte. Mi-a zis într-un suflu ”The perks of being a wallflower”. Mai auzisem de această carte, dar nu știam exact despre ce e vorba. Așa că m-am apucat să o citesc. După titlu aveam impresia că este vorba despre întâmplările unei fete, dar oh cât m-am înșelat.

 Povestea pare simplă. Un băiat timid ce începe liceul care își scrie gândurile și întâmplările de zi cu zi în scrisori trimise unui anonim/ă. Și totuși el ascunde multe. Este un băiat singuratic pentru că unicul lui prieten s-a sinucis. Cu toate acestea el începe și școala cu multele ei necunoscute. Și pe parcurs reușește să-și găsească prieteni buni, iubirea și pe el însuși. Desigur nu asta e toată povestea, dar nu zic mai multe.

Este o carte genială, în opinia mea. Cuprinde în paginile ei atâta sensibilitate, gingășie, iubire, devotament, respect, suferință, fericire și cel mai mult: inocență. O inocență care îți vine să o aperi, dar și să o modelezi. Să o iubești, dar și să o urăști.

Stând acum și încercând să-i transmit farmecul văd că îmi e destul de greu. Din această cauză am zis că pare simplă. Dar nu e. E mult mai complicată. Ne arată cum viața ne încearcă la fiecare pas și cum reușim cumva să trecem peste toate astea. Cum unii dintre noi putem pur și simplu să ne revenim și să zâmbim din nou, cum alții se pierd în vâlvâtaia ei și cum o altă parte rămân blocați într-un moment și îl repetă la nesfârșit.

Povestea aceasta consider că merită citită deoarece te ajută să înțelegi lumea un pic mai bine. O lume privită prin ochii unui adolescent tulburat de drame, singurătate și inocență.  

Despre ralucamihaila

Studenta la Jurnalism. Dependenta de cafea si ceai. Zambetele si ciocolata sunt drogul meu. Ador sa citesc, sa ascult muzica si ma uit la multe seriale.
Acest articol a fost publicat în Cărţi și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un comentariu