117

A mai trecut încă o zi obositoare. Îmi croiesc drum spre colțișorul meu unde mă așteaptă un pat moale și mult somn ( sper ). Imediat ce intru pe ușa căminul, căldura mă învăluie și nu mai sunt zgribulită. Urc scările mecanic și ajung în fața ușii. O deschid și înăuntru îmi găsesc colegele. Începem să povestim cum a fost la facultate. Mereu sunt aceleași întrebări și mereu ne plângem că e greu ori că suntem obosite. Mă așez pe pat și mă uit împrejur. Camera noastră e simplă. Avem patru paturi, două paturi, unul în continuarea celuilat, așezate în stânga și celelalte două în dreapta. Eu am primul pat în dreapta. Lângă el este un birou și în cealaltă capăt al camerei un alt birou. Avem deasupra paturilor răftulețe pentru cărți sau ce altceva mai vrem să punem. În capătul camerei este un geam mare cu perdele portocalii ce ne dă o privire spre parcul facultății. 

Dacă te uiți la paturi vezi că fiecare și-a creat propriul colțișor. Una dintre noi are o carte mare de anatomie, cursuri și multe desene pe pat ori pe biroul de lângă ea. Cealaltă are o tabletă și dicționare de română. A treia dintre noi are multe cursuri aranjate frumos în răftulețele sale. Cât despre mine… La mine este un haos organizat în felul meu. Poți vedea pe birou diferite cărți ori ziare din zile diferite. Rafturile mele sunt pline de cursuri și alte cărți, iar pe pat vezi alte cursuri. De obicei mă găsesc stând în pat, cu laptopul în mână, citind vreun articol de pe un site sau blog iar de jur împrejurul meu foile cu notițe. 

Ceea ce aduce un aer mai familiar camerei sunt pozele pe care le avem cu cei dragii ori cu părinții noștrii. Ne este dor de cei pe care i-am lăsat acasă și mergem să-i vedem doar în vacanțe ori în weekend-urile mai puțin aglomerate. Însă ne avem una pe cealaltă și pe alții ca noi și viața devine încet încet mai ușoară și frumoasă.

Despre ralucamihaila

Studenta la Jurnalism. Dependenta de cafea si ceai. Zambetele si ciocolata sunt drogul meu. Ador sa citesc, sa ascult muzica si ma uit la multe seriale.
Acest articol a fost publicat în Me și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

